En update, en reklame, en anbefaling og en hyldest.

Ja det er ved at være noget tid siden jeg har postet på siden. Mit arbejde har ikke levnet mig tid til at lave nye videoer. Jeg har højsæson i denne tid, med mix af diverse plader, videoproduktion og diverse fotoopgaver, så der går lidt tid endnu – men der skal nok komme noget til de lange vinteraftener. Jeg har fået en masse dejlig respons på de ting jeg allerede har postet og det er jeg ufatteligt glad for, tak skal I have.

Har fået opdateret mit fotoportfolio, bla. med billeder fra en Carpark North koncert i Vejle for nylig. Se dem her :

FOTOS

Per Christian Frosts plade er endelig i handlen. Den er indspillet i det nu hedengangne Feedback Studie i Viby J med dubs og mix af Per og jeg i vores studie i Risskov.

Se en teaser for pladen her :

og køb den her :

When the Time Is Right - Per Christian Frost

Så vil jeg også lige komme med en anbefaling af den ultimative teknikerbog for Beatles fans og i det hele taget folk der godt kan lige vintage grej. Bogen hedder “Recording the Beatles” og er en minutiøs gennemgang af alt, og jeg mener alt, det gear er blevet brugt på alle Beatles plader, lige fra kabler til compressorer og echochambers. Jeg kan ikke anbefale den nok. Den er en smule pebret, men der er godt nok også til mange glade timer 🙂 Se og evt. køb bogen her : RecordingtheBeatles

Til sidst vil jeg, for at ære mindet om desværre afdøde Steve Jobs, lige vise jer min gamle Mac Plus fra 1986, 20 Mb harddisk, 1 Mb Ram og den kører stadig. Iøvrigt kører den system 6 🙂 Tak til Steve for at levere det vigtigste værktøj i min karriere.

Skriv et svar

