Per Chr. Frost album mix

I denne uge har jeg puklet med min compressortutorial, som ikke helt er færdig endnu. Derudover har jeg arbejdet med at mixe min studiekompagnon Per Chr Frosts næste album. Vi indspillede grundbånd i januar måned med et supergodt hold i Feedback Studiet. Der er så løbende blevet dubbet mere guitar, keys og vokal på, og nu er der endeligt blevet tid til at mixe sagerne. Foreløbigt er det planen at albummet skal ud omkring september/oktober.

I april måned mixede vi en single “Southernbound Train” som I kan høre et stykke af i nedenstående Youtube klip, akkompagneret af nogle fotos jeg fik taget.

Det er old school rock med et dryp Dylan i…ok måske to.

Skriv et svar

