Logic Pro tutorial: Introduktion til automation

Automation i Logic Pro er et fuldstændigt uundværligt værktøj for mig og jeg bruger det hele tiden. I denne tutorial har jeg lavet en lille introduktion til det, for dem der ikke er kommet igang. Automation vil indgå i en del tutorials fremover, så derfor er det godt at have styr på de grundlæggende principper. Jeg kan allerede nu afsløre at den næste tutorial kommer til at handle om hvordan jeg de-esser vokalspor, så stay tuned!

God fornøjelse

Skriv et svar

