Nye tutorials i støbeskeen og en lille statusrapport

Så er der gået lidt feriemode og en hel del Tour De France i den, men jeg arbejder faktisk også på en flok nye Logic Pro tutorials. Jeg har selv en del idéer til emner, og venlige læsere af bloggen har sendt gode forslag. Jeg har kæmpet en del med den software jeg bruger til at lave videoerne. Den er mildest talt ikke helt færdigudviklet og jeg har punket producenten for at de skal tage sig sammen og stramme kæden. Softwaren er meget ustabil og jeg oplever kernel panics og digital støj i lyden i en grad, som jeg ikke helt er vant til. Men nu tror jeg at jeg har et nogenlunde stabilt setup, så jeg kan snakke løs uden at jeg skal bekymre mig om, om det virker…og så håber jeg at der kommer nogle updates der kan hjælpe lidt på softwaren. Det er jo lidt pinligt at lyden er mindre god i en video om god lyd!!!

Der har tilsyneladende været stor interesse for denne blog og det er jeg utroligt glad for. Jeg håber I vil give noget respons på de ting jeg poster, så jeg kan få en fornemmelse af hvad der er mest interesse for. Der er ikke rigtigt noget om video- og foto-delen endnu, men det kommer, så hav tålmodighed. Det er min plan at poste noget større et par gange om ugen fremover, så kig forbi eller abonnér på mit RSS-feed.

På længere sigt vil jeg gerne lave nogle reportager, dels fra studiessions i mit eget studie, men hvis nogen af jer har noget spændende I vil dele, kontakt mig og så vil jeg lave noget om det, i det omfang tiden tillader det.

Det var alt for nu, god sommer og GO BJARNE RIIS!!!

Mvh

Morten

Skriv et svar

