Logic Pro tutorial: de forskellige solomodes – og send idéer

Dagens tutorial hører til de lidt mindre af slagsen, men derfor kan den godt være relevant alligevel. Jeg gennemgår hvordan de forskellige solomodes i Logic fungerer og hvordan jeg bruger dem.

I næste uge vil jeg, såvidt tiden tillader det, lave nogle flere videotutorials, så jeg vil meget gerne have ideer til emner, store som små. Så skriv en kommentar med jeres idé, så vil jeg tage det med, hvis jeg kan byde ind med noget.

Skriv et svar

