Logic Pro Tutorial: om multisporsoptagelser og folders


FacebookTwitterMore...

Denne tutorial er handler om hvordan man kan håndtere multisporsoptagelser ved hjælp af folders i Logic. Det lyder måske en anelse kedeligt, men for mig er det vigtigt at jeg har så enkle og konsekvente arbejdsgange som muligt, så jeg kan bruge min hjernekapacitet på musikken og samtidigt holde styr på det hele.
Video er denne gang tilgængelig i HD (720p) så det skulle være nemme at se hvad der foregår og det vil de nye tuts jeg laver også være. Lad mig høre om I kan bruge det til noget og også gerne foreslag til emner. Over and out M

Skriv et svar

